ZASADY WYSYŁEK:
Termin dostawy
Termin dostawy Produktu do Klienta podany jest w karcie danego produktu.
W przypadku Produktów o różnych terminach dostawy, terminem dostawy jest najdłuższy podany termin.
W przypadku chwilowego braku towaru w naszym sklepie natychmiast informujemy o tym Klienta (powiadomienie dotyczy godzin pracy w dni robocze).
W przypadku braku, Klient może przyjąć późniejszy wskazany termin dostarczenia towaru lub też pisemnie zrezygnować z zamówienia.
Jeśli termin oczekiwania na dostawę miałby ulec zmianie Klient będzie o tym fakcie na bieżąco informowany.
Wózki (paczki gabarytowe) wysyłamy za pośrednictwem firmy kurierskiej Pocztex24. (gwarancja terminu dostawy: D – dzień nadania +2 dni robocze)
Inne artykuły wysyłamy Pocztex48, Inpost, kurier DHL
Odbiór osobisty – termin ustalany indywidualnie.
Darmowa wysyłka za zakupy powyżej 200zł
Tak, oczywiście każda paczka o wartości powyżej 200zł wysyłana firmą kurierską jest ubezpieczona do wartości zamówienia. Klient oczywiście nie ponosi żadnego ryzyka w związku z wysyłką zakupionego towaru, w tym kradzieży lub uszkodzenia przesyłki. Jako sprzedawca jesteśmy odpowiedzialni za przesyłkę do momentu doręczenia -bez zastrzeżeń co do stanu paczki.
Przed podpisaniem odbioru paczki Klient zobowiązany jest sprawdzić czy opakowanie nie uległo uszkodzeniu w transporcie.
W przypadku, gdy opakowanie nosi znamiona uszkodzenia lub gdy taśmy są zerwane, należy dokładnie sprawdzić całą zawartość, w razie uszkodzeń koniecznie sporządzić protokół szkody obecności kuriera, a następnie skontaktować się z naszym sklepem w celu wyjaśnienia sprawy.
Czas otrzymania zamówionego towaru to czas realizacji podany w karcie towaru + czas dostarczenia przesyłki przez firmę kurierską. Konkretny termin nadania podawany jest przez sklep.
Nie wysyłamy towarów za granicę.
ps. Istnieje możliwość zakupu-przedpłata i po otrzymaniu informacji od sklepu, że towar jest gotowy do odbioru można nadać na własny koszt wybranym przez siebie przewoźnikiem. W tej sprawie należy ustalić szczegóły ze sklepem Balmu.
Tak, pod warunkiem, że taki adres zostanie prawidłowo podany przez osobę zamawiającą. Prosimy podać adres e-mail odbiorcy oraz aktualny nr telefonu komórkowego, aby móc informować odbiorcę o terminie nadania/ wysłać link do śledzenia paczki.
Zaginięcia przesyłek zdarzają się bardzo rzadko. Po nadaniu paczki klient otrzymuje jej numer, który pozwala sprawdzić gdzie paczka znajduje się w danym momencie. Gdy opóźnienie dostawy wyniesie powyżej 2 dni roboczych od nadania prosimy o kontakt ze sklepem. Opóźnienia w firmach kurierskich mogą zdarzać się w okresie urlopowym oraz przed świętami.