Koszyk Twój koszyk jest pusty ...
Strona główna » Zasady wysyłek

Kontakt

  • BALMU Zofia Chmielarska

    ul. Zbożowa 9/10, 62-023 Gądki
    NIP: 789-102-46-60
  • E-mail:balmu@balmu.pl
  • Telefon791 842 049
  • Godziny działania sklepuSklep stacjonarny w Kórniku został zamknięty, zapraszamy do zakupów online.

Zasady wysyłek

ZASADY WYSYŁEK:

Termin dostawy

Termin dostawy Produktu do Klienta podany jest w karcie danego produktu.

W przypadku Produktów o różnych terminach dostawy, terminem dostawy jest najdłuższy podany termin.

W przypadku chwilowego braku towaru w naszym sklepie natychmiast informujemy o tym Klienta (powiadomienie dotyczy godzin pracy w dni robocze).

W przypadku braku, Klient może przyjąć późniejszy wskazany termin dostarczenia towaru lub też pisemnie zrezygnować z zamówienia.

Jeśli termin oczekiwania na dostawę miałby ulec zmianie Klient będzie o tym fakcie na bieżąco informowany.

W jaki sposób sklep Balmu dostarcza zamówiony towar?

Wózki (paczki gabarytowe) wysyłamy za pośrednictwem firmy kurierskiej Pocztex24. (gwarancja terminu dostawy: D – dzień nadania +2 dni robocze)

Inne artykuły wysyłamy Pocztex48, Inpost, kurier DHL

Odbiór osobisty  – termin ustalany indywidualnie.

Ile kosztuje wysyłka?

Darmowa wysyłka za zakupy powyżej 200zł

Czy wysyłane paczki są ubezpieczone?

Tak, oczywiście każda paczka o wartości powyżej 200zł wysyłana firmą kurierską jest ubezpieczona do wartości zamówienia. Klient oczywiście nie ponosi żadnego ryzyka w związku z wysyłką zakupionego towaru, w tym kradzieży lub uszkodzenia przesyłki. Jako sprzedawca jesteśmy odpowiedzialni za przesyłkę do momentu doręczenia -bez zastrzeżeń co do stanu paczki.

Jak prawidłowo odebrać paczkę od kuriera?

Przed podpisaniem odbioru paczki Klient zobowiązany jest sprawdzić czy opakowanie nie uległo uszkodzeniu w transporcie.

W przypadku, gdy opakowanie nosi znamiona uszkodzenia lub gdy taśmy są zerwane, należy dokładnie sprawdzić całą zawartość, w razie uszkodzeń koniecznie sporządzić protokół szkody obecności kuriera, a następnie skontaktować się z naszym sklepem w celu wyjaśnienia sprawy.

Dokonałem zakupu, kiedy otrzymam swoją przesyłkę?

Czas otrzymania zamówionego towaru to czas realizacji podany w karcie towaru + czas dostarczenia przesyłki przez firmę kurierską. Konkretny termin nadania podawany jest przez sklep.

Czy wysyłacie wózki również za granicę?

Nie wysyłamy towarów za granicę.

ps. Istnieje możliwość zakupu-przedpłata i po otrzymaniu informacji od sklepu, że towar jest gotowy do odbioru można nadać na własny koszt wybranym przez siebie przewoźnikiem. W tej sprawie należy ustalić szczegóły ze sklepem Balmu.

Czy dane dostawy mogą być inne niż dane zamawiającego?

Tak, pod warunkiem, że taki adres zostanie prawidłowo podany przez osobę zamawiającą. Prosimy podać adres e-mail odbiorcy oraz aktualny nr telefonu komórkowego, aby móc informować odbiorcę o terminie nadania/ wysłać link do śledzenia paczki.

Otrzymałem informację o wysłaniu paczki kilka dni temu, a przesyłka nie dotarła?

Zaginięcia przesyłek zdarzają się bardzo rzadko. Po nadaniu paczki klient otrzymuje jej numer, który pozwala sprawdzić gdzie paczka znajduje się w danym momencie. Gdy opóźnienie dostawy wyniesie powyżej 2 dni roboczych od nadania prosimy o kontakt ze sklepem. Opóźnienia w firmach kurierskich mogą zdarzać się w okresie urlopowym oraz przed świętami.


Przejdź do strony głównej
Oprogramowanie sklepu shopGold.pl