Koszyk Twój koszyk jest pusty ...
1 » Zasady wysyłek2

Kontakt

  • Sklep BALMU
    ul. Wodna 5/1
    62-035 Kórnik
    woj. wielkopolskie
    NIP: 789-102-46-60
  • E-mail:balmu@balmu.pl
  • Telefon791 842 049
  • Godziny działania sklepuPoniedziałek - Piątek: 9.00 - 16.00 Sobota: 10.00 - 13.00

Zasady wysyłek

ZASADY WYSYŁEK:

Termin dostawy

Termin dostawy Produktu do Klienta podany jest w karcie danego produktu.

W przypadku Produktów o różnych terminach dostawy, terminem dostawy jest najdłuższy podany termin.

W przypadku chwilowego braku towaru w naszym sklepie natychmiast informujemy o tym Klienta (powiadomienie dotyczy godzin pracy w dni robocze).

W przypadku braku, Klient może przyjąć późniejszy wskazany termin dostarczenia towaru lub też pisemnie zrezygnować z zamówienia.

Jeśli termin oczekiwania na dostawę miałby ulec zmianie Klient będzie o tym fakcie na bieżąco informowany.

W jaki sposób sklep Balmu dostarcza zamówiony towar?

Wózki (paczki gabarytowe) wysyłamy za pośrednictwem firmy kurierskiej Pocztex24. (gwarancja terminu dostawy: D – dzień nadania +2 dni robocze)

Inne artykuły wysyłamy Pocztex48, Inpost, kurier GEIS.

Odbiór osobisty w sklepie – termin ustalany indywidualnie.

Ile kosztuje wysyłka?

Darmowa wysyłka za zakupy powyżej 200zł

Czy wysyłane paczki są ubezpieczone?

Tak, oczywiście każda paczka o wartości powyżej 200zł wysyłana firmą kurierską jest ubezpieczona do wartości zamówienia. Klient oczywiście nie ponosi żadnego ryzyka w związku z wysyłką zakupionego towaru, w tym kradzieży lub uszkodzenia przesyłki. Jako sprzedawca jesteśmy odpowiedzialni za przesyłkę do momentu doręczenia -bez zastrzeżeń co do stanu paczki.

Jak prawidłowo odebrać paczkę od kuriera?

Przed podpisaniem odbioru paczki Klient zobowiązany jest sprawdzić czy opakowanie nie uległo uszkodzeniu w transporcie.

W przypadku, gdy opakowanie nosi znamiona uszkodzenia lub gdy taśmy są zerwane, należy dokładnie sprawdzić całą zawartość, w razie uszkodzeń koniecznie sporządzić protokół szkody obecności kuriera, a następnie skontaktować się z naszym sklepem w celu wyjaśnienia sprawy.

Dokonałem zakupu, kiedy otrzymam swoją przesyłkę?

Czas otrzymania zamówionego towaru to czas realizacji podany w karcie towaru + czas dostarczenia przesyłki przez firmę kurierską. Konkretny termin nadania podawany jest przez sklep.

Czy wysyłacie wózki również za granicę?

Nie wysyłamy towarów za granicę.

ps. Istnieje możliwość zakupu-przedpłata i po otrzymaniu informacji od sklepu, że towar jest gotowy do odbioru można nadać na własny koszt wybranym przez siebie przewoźnikiem. W tej sprawie należy ustalić szczegóły ze sklepem Balmu.

 

Czy możliwy jest osobisty odbiór wózka?

Tak, jest taka możliwość, po wcześniejszym zamówieniu i uzgodnieniu terminu można osobiście odebrać wózek w naszym sklepie w Kórniku.

BALMU

ul. Wodna 5/1, 62-035 Kórnik

Czy dane dostawy mogą być inne niż dane zamawiającego?

Tak, pod warunkiem, że taki adres zostanie prawidłowo podany przez osobę zamawiającą. Prosimy podać adres e-mail odbiorcy oraz aktualny nr telefonu komórkowego, aby móc informować odbiorcę o terminie nadania/ wysłać link do śledzenia paczki.

Otrzymałem informację o wysłaniu paczki kilka dni temu, a przesyłka nie dotarła?

Zaginięcia przesyłek zdarzają się bardzo rzadko. Po nadaniu paczki klient otrzymuje jej numer, który pozwala sprawdzić gdzie paczka znajduje się w danym momencie. Gdy opóźnienie dostawy wyniesie powyżej 2 dni roboczych od nadania prosimy o kontakt ze sklepem. Opóźnienia w firmach kurierskich mogą zdarzać się w okresie urlopowym oraz przed świętami.


Przejdź do strony głównej
Oprogramowanie sklepu shopGold.pl