Reklamacje
Kupujący może składać Sprzedawcy reklamacje dotyczące zawartej Umowy pod adresem: balmu@balmu.pl lub UNO Marcin Chmielarski ul. Bazyliowa 7, 62-023 Gądki
Poprawnie złożona reklamacja powinna zawierać co najmniej: imię, nazwisko, adres, adres e-mail Kupującego, telefon, datę zakupu, przedmiot reklamacji ze wskazaniem żądania Kupującego, opis-wszelkie okoliczności uzasadniające reklamację. Prosimy o dołączenie fotografii przedstawiającej problem, ułatwi to i przyspieszy postępowanie reklamacyjne. Sprzedający rozpoznaje reklamację w terminie 2-3 dni roboczych, ustawowo maksymalnie do 14 dni od daty jej otrzymania w prawidłowej postaci. Jeżeli podane w reklamacji dane lub informacje wymagają uzupełnienia, przed rozpatrzeniem reklamacji Sprzedający zwraca się do składającego reklamację o jej uzupełnienie we wskazanym zakresie. Odpowiedź na reklamację wysyłana jest na podany przez Kupującego adres e-mail.
Nie przyjmujemy przesyłek za pobraniem.
Rękojmia dla przedsiębiorców wyłączona.
.......................................................................................................................................................................................................................................
Miejscowość, data
……………………………………
Imię, nazwisko
……………………………………
……………………………………
adres
……………………………………
e-mail:
UNO Marcin Chmielarski
ul. Bazyliowa 7, 62-023 Gądki
Reklamacja towaru
Niniejszym zawiadamiam, iż zakupiony przeze mnie w dniu ……….……..… towar jest wadliwy. Wada polega na ………………………………………………………………………………….…………..…………
……………………………………………………………………………..……………………………………….
………………………………………………………………………………………………………….. Wada została stwierdzona w dniu ……………………….. Z uwagi na powyższe, na podstawie ustawy z dnia 23 kwietnia 1964 r. kodeks cywilny żądam:
wymiany towaru na nowy* (art. 561 § 1)
nieodpłatną naprawę towaru* (art. 561 § 1)
obniżenia ceny towaru o kwotę ……….. (słownie: ………….…………………………….……) zł, Proszę o zwrot podanej kwoty na konto …………..………………..……………………………… ……………………………….…... /przekazem pocztowym na mój adres* (art. 560 § 1)
odstępuję od umowy i proszę o zwrot ceny towaru na konto ………………………………… ……………………………..……………………………………………..* (art. 560 § 1)
Z poważaniem
*niepotrzebne skreślić