Koszyk Twój koszyk jest pusty ...
Strona główna » Reklamacje

Kontakt

  • BALMU Zofia Chmielarska

    ul. Zbożowa 9/10, 62-023 Gądki
    NIP: 789-102-46-60
  • E-mail:balmu@balmu.pl
  • Telefon791 842 049
  • Godziny działania sklepuSklep stacjonarny w Kórniku został zamknięty, zapraszamy do zakupów online.

Reklamacje

Reklamacje

Kupujący może składać Sprzedawcy reklamacje dotyczące zawartej Umowy pod adresem: balmu@balmu.pl lub BALMU ZOFIA CHMIELARSKA ul. Bazyliowa 7, 62-023 Gądki

Poprawnie złożona reklamacja powinna zawierać co najmniej: imię, nazwisko, adres, adres e-mail Kupującego, telefon, datę zakupu, przedmiot reklamacji ze wskazaniem żądania Kupującego, opis-wszelkie okoliczności uzasadniające reklamację. Prosimy o dołączenie fotografii przedstawiającej problem, ułatwi to i przyspieszy postępowanie reklamacyjne. Sprzedający rozpoznaje reklamację w terminie 2-3 dni roboczych, ustawowo maksymalnie do 14 dni od daty jej otrzymania w prawidłowej postaci. Jeżeli podane w reklamacji dane lub informacje wymagają uzupełnienia, przed rozpatrzeniem reklamacji Sprzedający zwraca się do składającego reklamację o jej uzupełnienie we wskazanym zakresie. Odpowiedź na reklamację wysyłana jest na podany przez Kupującego adres e-mail.
Nie przyjmujemy przesyłek za pobraniem.
Rękojmia dla przedsiębiorców wyłączona.


.......................................................................................................................................................................................................................................

Miejscowość, data

……………………………………

Imię, nazwisko

……………………………………

……………………………………

adres

……………………………………

e-mail:

BALMU Zofia Chmielarska

                                                                                                         ul. Bazyliowa 7, 62-023 Gądki

 

Reklamacja towaru

Niniejszym zawiadamiam, iż zakupiony przeze mnie w dniu ……….……..… towar jest wadliwy. Wada polega na ………………………………………………………………………………….…………..…………

……………………………………………………………………………..……………………………………….

………………………………………………………………………………………………………….. Wada została stwierdzona w dniu ……………………….. Z uwagi na powyższe, na podstawie ustawy z dnia 23 kwietnia 1964 r. kodeks cywilny żądam:

  • wymiany towaru na nowy* (art. 561 § 1)

  • nieodpłatną naprawę towaru* (art. 561 § 1)

  • obniżenia ceny towaru o kwotę ……….. (słownie: ………….…………………………….……) zł, Proszę o zwrot podanej kwoty na konto …………..………………..……………………………… ……………………………….…... /przekazem pocztowym na mój adres* (art. 560 § 1)

  • odstępuję od umowy i proszę o zwrot ceny towaru na konto ………………………………… ……………………………..……………………………………………..* (art. 560 § 1)

 

Z poważaniem

*niepotrzebne skreślić


Przejdź do strony głównej
Oprogramowanie sklepu shopGold.pl